Vuoden 2011 toiminta

Jäsenilta Buttenhoffilla 22.2 klo 18, teemana unkarilainen ruoka. Mm. gulassikeittoa smetanalla ja porsaanlihalla täytettyjä hapankaalikääryleitä. Omavastuu 15 €, viini ei sisälly hintaan.

Laskiaistapahtuma 6.3 Varpasaaressa klo 11 - 14. Yhdistys tarjoaa jäsenille hernekeiton. Tervetuloa ulkoilemaan!

Nine-musikaali 19.3 Imatran Kulttuurikeskuksessa. Liput 25€ jäsenille/27€ ei jäsenet.

15.4 klo 19 teatterimatka Helsinkiin katsomaan ryhmäteatterin satiiria "Eduskunta". Liput 55€ jäsenet ja 60€ ei jäsenet sisältäen matkan, teatterilipun ja kahvin. Lähtö klo 12 päivällä. Helsingissä kaksi tuntia ostosaikaa. Paluumatkalle lähdetään heti näytelmän jälkeen, Imatralla ollaan n. klo 2 yöllä.

Leena ja Hannu Aarnion luonto- ja kulttuurimatka Teneriffalle 22.3 - 29.3.2011: Kuvia vuoden 2011 matkasta sekä matkakokemuksia aiemmilta vuosilta!

Kevätkokous 18.4 Neitsytniemen kartanossa klo 18. Kokouksen yhteydessä kartanon esittely ja kahvitarjoilu. Sakari Tossavainen tulee kertomaan valittuja paloja Imatran historiasta.

Vapunaattona Itsenäisyyspäivän juhlista ja Kuorosodasta tutun Emma Salokoski Essemblen konsertti Kulttuurikeskuksessa klo 19 - 21.

2.6 mielenkiintoinen lähialueretki. Särkilahteen, Punkaharjulle, Punkasalmeen ja Kesälahdelle.

16 - 20. kesäkuuta kierrellään Viroa. Matkan hinta 440 € jäseniltä ja 460€ ei-jäsenet sisältäen matkat, majoituksen, suomenkielisen oppaan palvelut ja ateriat. Kts. tästä tarkemmat tiedot!

Jäsenilta AlexSandrassa tiistaina 2.8. Kuulemme vinkkejä liivien hoitoon ja tutustumme kauden uutuuksiin (alusvaatteet, uimapuvut, yöasut). Tarjoilua. Mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä.

Asiakasilta Imatran Intersportissa tiistaina 25.10 klo 18 - 20. Illan aikana ostetuista tuotteista alennus 20%. Ilmoittaudu Marja-Terttu Vilkolle 050-3034009 tai marjaterttuvilkko@gmail.com 23.10 mennessä. Voit ottaa ei-jäsen-ystäväsi mukaan!.

Syyskokous pidetään Valtionhotellin kongressiosassa keskiviikkona 16.11. klo 17.00 Kokouksen jälkeen kuulemme vakuutusyhtion kertomaa matkavakuutuksista sekä terveydenhoitajan vinkkejä matkailijoille matkasairauksista. Matkatoimistot esittelevät omaa tarjontaansa. Kokouksessa kahvitarjoilu! .

Pikkujoulut teatterin merkeissä lauantaina 10.12. Ensin katsomme Imatran teatterissa Juice Leskisestä kertovan näytelmän "Ollaan ihmisiksi" ja sen jälkeen nautimme Buttenhoffilla jouluisen illallisen. Teatterilippu jäsenille 22€ / ei-jäsenille 25€ ja illallinen samoin jäsenille 22€ /ei-jäsenille 25e. Ilmoittaudu Ritva Happoselle 7.11 mennessä puh. 040-552 2160. .

Olethan käynyt katsomassa kuvia toiminnastamme täältä?