Vuoden 2010 toiminta

Matkailuilta Kylpylässä 25.1. klo 18.00. Leena ja Hannu Aarnio kertovat luontomatkoistaan Kanarialle kuvin ja sanoin. Mukana yhteistyökumppanimme, jäsenalennuksia myöntäneet yritykset.

Jäsenilta Buttenhoffilla 23.2, teemana Pohjois-Afrikan ruoka ruoka, jäsenten omavastuu 15€.

Laskiaissunnuntaina 14.2 klo 11 - 14 tapahtuma Kalastuspuistossa. Mm. mönkijärekiajelua, napakelkka, liukumäki, pilkkikilpailu. Jäsenille ilmainen hernekeitto jäsenkortilla. Tarjolla makkaraa itse ulkotulella paistettuna tai valmiiksi grillattuna, pannaria, kahvia, teetä, mehua, laskiaispullia, ystävänpäiväleivoksia ym. Mukana järjestelyissä Vuoksen Lautturi Oy ja Kaupunginosayhdistys Imitsi ry.

Uusi suuroperetti Yön ruhtinas Imatran Kulttuurikeskuksessa 10.3 klo 18.30. Katso tästä tarkemmin!

Leena ja Hannu Aarnion luonto- ja kulttuurimatka Teneriffalle 23.3 - 30.3. Lisätietoja Aarnioilta, kts. Aarnioiden kotisivu. Katso myös matka kokemuksia aiemmilta vuosilta!

Kevätkokous 19.4 hotelli Imatrassa, Kanavakatu 9. Koruesittely sekä Aloe Vera-tuote esittely 17.30, kokous alkaa 18.30. Kahvitarjoilu!

Vapunaattona 30.4 klo 19.00 konsertti Imatran kulttuurikeskuksessa, SAMI SAARI & IMATRA BIG BAND Antti Rissasen johdolla. Hinta 20 € sis. kuohuviinin ja lipun.

Toukokuussa 20. päivä kevätretki Simpele, Parikkala, Siikalahti ja Kägönen. Tietoja Elinalta 050-3753008.

Matka Jyväskylän seudulle 12 - 13.6. Käynti mm. Viherlandiassa ja Alvar Aalto museossa. Tarkempi ohjelma.

kuva

Jänhiälän lavalla tanssitaan 24.7. 19.30 - 23.30. Musiikista huolehtii Duo Parhaat Muistot.

kuva

Hamina Tattoo 7.8. klo 14 Haminassa. Katso ohjelma tästä!

Lokakuun 2. - 3. matka Tampereelle katsomaan musikaalia "Ava ja Frank". Käymme menomatkalla Ideaparkissa Lempäälässä. Majoitus hotelli Cumuluksessa Tampereella. Matkan hintaan sisältyy myös illallinen teatterissa, teatterilippu, aamiainen ja lounas paluumatkalla sunnuntaina. Matkan hinta jäsenille 175€, ei jäsenille 185€. Lähtö klo 7.00 Vuoksenniskan tori, 7.05 Keskusliikenneasema, 7.15 Olavinkatu, 7.20 Saareksiinmäki, 7.25 Korvenkylä.

Syyskokous ja pikkujoulut perjantaina 26.11 klo 18 Valtionhotellissa. Illan aluksi syyskokous Imatra-salissa. Pikkujoulut Linnasalissa, jossa nautitaan jouluinen buffet-pöytä. Ilmoittautumiset Airille 0400-865078 tai Riitalle 040-5515349 5.11 mennessä.