Vuoden 2015 tapahtumat

Kuvia kevätkokouksesta Konserttihovista.

Katso kuvia laskiaisen vietosta Hiljan pihassa.

Pidettiin jäsenilta Punnitse ja Säästä -liikkeessä maanantaina 26.1. klo 19.30.

Sunnuntaina 15.2. klo 10 – 13 vietettiin Hiljan Pihassa perinteistä laskiaistapahtumaa.
Ohjelmassa oli mm. koiravaljakkoajelua, liukumäkeä, lumiveistokilpailua ja uusista Imatran alueen kansanedustajaehdokkaista koottu ”miniparlamentti!”. Yhdistys tarjosi edellisvuosien tapaan jäsenistölle hernekeittoa.Sää oli laskiaiseen sopiva.

Yhdistetty teatteri- ja makumatka Mikkeliin ja Tertin kartanoon tehtiin lauantaina 21.3.

Näytelmänä päivänäytöksenä klo 13 alkava Kari Paukkusen ohjaama Vielä ehtii -komedia, "hyvänmielen komedia sanavalmiista ystävättäristä, jotka ovat vuosikausia lounastaneet, siemailleet viiniä ja pelanneet korttia yhdessä. Jakaneet keskenään kaiken – myös yhden miehen. " Katso Mikkelin teatterin sivut..
Väliajalla nautittiin kahvi ja suolainen välipala. Teatterin jälkeen tutustuminen Tertin kartanoon. Tervetulojuoman aikana meille kerrottiin kartanosta ja sen historiasta. Ruokana syötiin monipuolinen Teatterimenu.

Matkan hinta jäseniltä tarjoiluineen 75€ ja ei-jäseniltä 80€.

Yhdistyksen kevätkokous torstaina 23.4. klo 17.30. oli Konserttihovissa, Ilmeentie 157.

Kahvitarjoilu. Talon isäntä Juha Räisänen esitteli talon ja sen historiaa.

Toukokuulle oli lauluilta Varpasaaressa.

Vuoden 2015 tapahtumat

Kesä 2015 oopperamatka Savonlinnaan 8.7 oopperaan ”Iloinen leski” oli loppuunmyyty.

Yhdistys tarjosi jäsenille kertakyydin kaupunkijunassa jäsenkorttia näyttämällä 31.8 asti. Opastettu Vuoksen reitti: Lähtö Olavinkadulta klo 12 ja klo 14 (2.6.–30.8.2015).

"Ulkomaanmatkamme" elokuussa suuntautui Ahvenanmaalle 11 - 14.8.2015. Tarkempi matkaohjelma tästä.

Syyskuussa 5. - 6.9 tehtiin toivottu kulttuurimatka Mäntän taidemuseoon ja Tampereelle.
Matkalla käynti Rönnvikin viinitilalla, majoitus Cumulus Tampereella. Illalla Tampereen Työväen teatterissa musikaali Desiree: katso tietoja musikaalista..
Lauantaina lähtö Mänttään. Tutustuminen paikallisen oppaan johdolla Mänttään, Serlachius-museo Gustafiin ja Mäntän kirkkoon, jonka jälkeen lounas Mäntän klubilla.
Lopuksi opastettu kierros Gösta-taidemuseossa Joenniemessä.
Tarkka matkaohjelma tästä.

Susanna Haaviston Piaf -konsertti "Pakko saada laulaa!" oli Kulttuuritalo Virrassa lauantaina 3.10 klo 19.

Jäsenilta Ruokolahdella ToimenTuvassa keskiviikkona 21.10 klo 16.30 alkaen. ToimenTupa on jäsenliikkeemme, josta saamme 10% alennusta.

Syyskokous Center Hotel Imatrassa (Väärätalo) Inkeri-kabinetissa (ent. Viinikellari) perjantaina 6.11. klo 17.30. Kokouksen jälkeen samassa paikassa Valentinossa Pertti Jarlan käsikirjoittama Fingerpori -teatterinäytös.

Jäsenilta "Punnitse ja säästä"-liikkeessä (City-market) maanantaina 16.11 klo 19 alkaen.

Pikkujoulut järjestetään Valtionhotellissa 4.12 klo 18 alkaen. Esiintyjänä trubaduuri Matti Muhonen, illallinen jouluisesta buffetpöydästä.
Illalliskortti jäsenille 35€, ei-jäsenille 40€. Ilmoittautumiset 20.11 mennessä Marja Lankiselle marja.lankinen@pp1.inet.fi tai puh. 040 574 0433.

Perinteinen joulupuurotarjoilu Hiljan pihassa oli 12.12 klo 12-16