Vuoden tapahtumat

Talven taikaa

Jäsenilta ti. 4.2. klo 17.00
Uudet jäsenliikkeemme, asusteliike Toimen Tupa ja Katariinan Kahvitupa, ovat kutsuneet meidät jäseniltaan tiistaina 4.2. klo 17.00. Liikkeet sijaitsevat Rasilassa osoitteessa Nällisuontie 3 (linja-auto aseman vieressä). Aloitamme illan Kahvituvassa, jossa liikkeiden esittely ja salaattitarjoilu. Ruokailun jälkeen molemmissa liikkeissä mahdollisuus tehdä ostoksia.

Laskiaistapahtuma Hiljan Pihassa (ent. Karjalainen kotitalo)su. 2.3. siirretty vuodella kevääseen 2015 uuden lumen odotuksessa!

Makumatka Lemin Säräpirtille pe. 28.3.

Tämän kevään makumatkalla saamme nauttia yhtä Suomen seitsemäntenä ihmeenä tunnettua perinneruokaa, Lemin särää. Särä on tuhatvuotisen perinteen mukaisesti valmistettua lammasherkkua. Lisää särästä.
Lemiläiseen tapaan särää nautitaan hartaasti ja niin monta kierrosta kuin maistuu. Matkalle on tilattu yksi 50 hengen bussi ja mukaan pääsee viisikymmentä ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Muutama paikka jäljellä. Matkan hinta, jäsenet 40 €, ei jäsenet 45 €. Ilmoittautumiset 20.3. mennessä Taisto Kainulaiselle taistokainulainen@hotmail.com tai p. 0400 655848.

Vuoden tapahtumat

Yhdistyksen kevätkokous on pe. 25.4. klo 18.00 Kalastuspuistossa. Kokouksen jälkeen ravintoneuvoja Eija Pirkka kertoo ravitsemuksesta matkailullisesta näkökulmasta.

Vapun juhlimisen aloitamme aattona, Jukka Puotila Shown merkeissä kulttuuritalo Virrassa ke 30.4 klo 19.00. Liput 25 €, ei jäsenet 28 €. Ilmoittautumiset 20.3. mennessä Marja Lankiselle marja.lankinen@pp1.inet.fi tai p. 040 5740433.

Savonlinnan oopperamatka 11.7. Bizetin Carmenia katsomaan. Tiedustelut Marja-Terttu Vilkko p. 050 3034009. Lipun hinta 185€ jäs./195€ ei-jäsen sisältäen kuljetuksen, päivällisen ravintola Majakassa ja lipun.
Haminan Tattoo 2.8.

Matka Riikaan 28.8. - 1.9.
Tämän vuoden ulkomaan matkamme suuntautuu Latvian pääkaupunkiin Riikaan. Kaupunki sijaitsee Daugava-joen suulla, Itämeren Riianlahden rannalla. Riialla on vanha ja rikas historia- ja kulttuuriperintö. Katso tarkemmin matkan tietoja.. Matkan hinta jäsenille 499 € ja ei jäsenille 549 €. Vastuullisena matkanjärjestäjänä MatkaVekka Oy.

Jääshow Joutsenlampi Tampereelle 25.10. on peruttu! The Imperial Ice stars on perunut kaikki esitykset Suomessa. Yritämme järjestää korvaavan matkan syksyllä. Tietoa peruutuksista Marjalta puh. 040 5740 433 tai sähköposti marja.lankinen@pp1.inet.fi

Jäsenilta ma. 3.11. Punnitse & Säästä myymälässä, sekä luontaistuoteliike Lifessä, K-citymarketissa.
Punnitse & Säästä myymälässä klo 19.30 alkaen kauppias Visa Tuovinen esittelee tuotteita ja ravintoneuvoja Eija Pirkka kertoo kuinka ruoasta saisi terveellisempää, ja miksi se on tärkeää.

Jäsenilta ke. 12.11. klo 17 Toimentuvassa, Nällisuontie 3, Ruokolahdella Esillä syksyn uutta mallistoa ja hyviä jäsenetuja.

Syyskokous on 27.11. klo 17.30 ravintola Kulmahuoneessa Lappeentien ja Esterinkadun kulmassa. Kahvitarjoilu!
Syyskokouksen yhteydessä käymme katsomassa näytelmän Irwinistä Imatran teatterissa. Liput 29€. Ilmoittautumiset teatteriin Ritvalle puh. 040 552 2160.

Joululaulajaiset pikkujoulun merkeissä keskiviikkona 10.12 klo 18 Kulttuuritalo Virran Cafe Paussissa. Illan vetäjänä Reijo Siitonen. Yhdistys tarjoaa kahvin ja pienen iltapalan.Ilmoittaudu 4.12 mennessä Marja Lankiselle p. 040 574 0433. Tervetuloa kaikki laulamaan yhdessä!

Joulupuurotarjoilu Hiljan pihassa 16.12 klo 14 - 18 jäsenkorttia vastaan.