Vuoden toiminta

Jäsenilta keskiviikkona 30.1 Imatralla Urheiluliike Kisassa klo 18 - 20. Erilaisia tarjouksia ja 20% alennus vapaa-ajan tuotteiden ovh:sta. Kisa on uusi jäsenetuliikkeemme.

Laskiaisrieha Hiljan Pihassa 10.2 klo 10 - 14. Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Vuoksen Lautturi Oy:n ja Imitsin kanssa. Ohjelmassa lumiveistokilpailu, koiravaljakko- ja hevosajelua, liukumäki, sekä muuta mukavaa yhdessäoloa koko perheelle. Kansanedustaja Anu Urpalainen osallistuu lumiveistokilpailuun. Jäsenille tarjolla hernekeittoa, jäsenkorttia näyttämällä.

Makumatka eteläranskalaisen ruoan merkeissä tehdään torstaina 28.2. klo 18.00 Ravintola Buttenhofissa Hinta jäsenille 25 € / ei jäsenille 30 €.

Teatterimatka 16.3 klo 13 Kotkaan teatteri Kairoon katsomaan musikaalia Edit Piafista "Piaf - Pikkuvarpunen".
Tarkempia tietoja musikaalista tästä.
Matkan hinta 70 € jäsen / 75 € ei jäsen. Hinta sisältää matkan, lipun näytökseen, sekä ruokailun näytöksen jälkeen ravintola Wanhassa Fiskarissa.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 16.4.2013 klo 17.00 Varpasaaren Kalastuspuistossa. Mikko Europaeus tulee esittelemään kokouksen jälkeen Hiitolanjoen luonnon ja kulttuurin paikallishistoriaa omien tutkimustensa pohjalta. Jouni Veijalainen kertoo Hiitolan historiasta. Kahvitarjoilu, tervetuloa!.

Oopperamatka Savonlinnaan 17.7 katsomaan La Traviataa. Matkan hinta jäsenille 180 € / ei jäsenille 190 € sisältäen myös ruuan Savonlinnassa.

Retki Repoveden kansallispuistoon la 14.9. Kierretään Ketunlenkki, pituus 5 km (Lapinsalmi - Katajavuori - Kapiavesi - Lapinsalmi). Lenkki on tasoltaan helppo.

Matkan hintaan kuuluu keittolounas lisukkeineen, sekä kahvit. Matkalle lähtö ei edellytä patikointia, sillä aluetta voi ihailla myös omaan tahtiinsa.
Matkan hinta 45 € / ei jäseniltä 50 €.

Lokakuussa konserttimatka Lahteen kuuntelemaan "kolmea tulista tenoria" (Jyrki Anttila, Pentti Hietanen ja Tomi Metsäketo ) Sibeliustalossa 13.10. klo 18.00. Ennen konserttia tutustumme Lahden historiallisessa museossa Viipurista kertovaan näyttelyyn "Viipuri mon'amor".

Näyttelyssä nähtävillä sodasta pelastuneita teoksia ja kaupungin vaiheita kuvaavaa materiaalia, sekä kohdataan myös tämän päivän venäläinen Viipuri.
Ruokailu Ravintola Mamma Mariassa klo 15.00.

Vuoden tapahtumat

Syksyä Vuoksella

Syyskokous 14.11 klo 17.30 Imatran teatterilla. Kahvitarjoilu. Kokouksen jälkeen katsomme näytelmän "Ohukainen ja Paksukainen".
Tarina Ohukaisesta ja Paksukaisesta - Stan Laurelista ja Oliver Hardysta - on elämänmittainen matka hymyn, surun, nostalgian vahvan poltteen sekä musiikin saattelemana.

Pääosissa Kari Kinnari ja Marko Kurikka, musiikin esitykseen taikoo vierailija kapellimestari Mika Siekkinen.
Lipun hinta 21 €.

Jäsenille joulupuurotarjoilu Hiljan pihassa 10.12. klo 14 - 18. Puuron saa jäsenkorttia näyttämällä.

Imatralla jälleen balettia! St Petersburg Ballet Theatre esittää Pjotr Tsaikovskin Pähkinänsärkijän Kulttuuritalo Virran Karelia-salissa 1.1.2014 klo 17.00
Baletin on tuottanut MKB Saimaa Arts and Marketing, Mirja Borgström.Solistina on Anna Samostrelova.
Olemme varanneet esitykseen lippuja, 45€ permanto ja 35€ parveke. Ei jäsenet maksavat lipusta normaali hinnan, eli 49€/39€.