Toiminta 2012

Teatterimatka Helsinkiin lauantaina 14.1 katsomaan Katri-Helenasta kertovaa musikaalia. Katso tarkempia tietoja musikaalista tästä. Linja-autokuljetus, lähtö klo 14 Imatralta. Esitys alkaa klo 19 Helsingin Kaupunginteatterissa. Paluu matkalle lähdetään heti näytöksen jälkeen. Hinta 70€ jäsenille, 75€ ei-jäsenille, sisältäen matkan ja lipun.

Laskiaistapahtuma Varpasaaressa 19.2. Jäsenille tarjotaan hernekeitto. Tule ulkoilemaan ja tapaamaan kansanedustajia Suna Kymäläistä ja Jukka Kärnää!

Jäsenilta Buttenhoffilla 13.3ruokana sieniblini, lohi smetanassa, jälkiruokana uuniomena + snapsi, hinta jäseniltä 23€ ja ei-jäseniltä 26€.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous tiistaina 27.3 klo 18 Stora Enson toimihenkilökerholla Kerhokuja 3.
Kokouksen jälkeen Veikko Pusa esittelee vanhaa Imatraa.
Kahvitarjoilu. Tervetuloa jäsenet!

Vapun aattona 30.4. klo 18.00 Kulttuuritalo Virran Karelia-salissa  Lappeenrannan kaupunginorkesterin ja Imatra Big Bandin yhteiskonsertti, solisteina Jenna Bågeberg ja Mikael Konttinen, kapellimestareina Tibor Bogányi ja Antti Rissanen. Jäsenhinta 28 €, ei-jäsenet 30 €.

Toukokuun 26. lähialueretki Miehikkälään, tarkemmin Taisto 0400-655 848.

Näkymä Saimaalta, kuva Raija Mutanen.

9 - 10.6 matka Heinäveden luostariin, Varkauteen Mekaanisen musiikin museoon ja Rantasalmelle tutustumaan kartanoihin ja muihin alueen nähtävyyksiin. Majoitus Ruusuhovissa. Tutustu tästä ohjelmaan.

Oopperamatka Savonlinnaan 24.7 katsomaan Taikahuilua. Matkan hinta jäsenille 170€ ja 180€ ei-jäsenille sisältäen matkan, lipun ja päivällisen ravintola Majakassa Savonlinnassa ennen esitystä.

Haapsalu-Hiidenmaa-Saarenmaa -matka 6. - 10.9.2012
Tämän vuoden matkalla tutustumme läntiseen Viroon ja sen saariin viime vuodelta tutun, mainion matkanjohtajan Riina Tammsalun opastuksella. Katso tarkempia tietoja matkasta tästä.
Vastuullisena matkanjärjestäjänä on matkatoimisto MatkaVekka Oy.

Matka Helsinkiin 13 - 14.10. 13.10 upea konsertti Musiikkitalossa "Music of the kings", the Great Helsinki Big Band johtajanaan Antti Rissanen. Laulusolisteina mm. Fredi, Sami Saari ja Juki Väkipakka. Yöpyminen Scandic Simonkentässä aivan ydinkeskustassa.

Syyskokous Kalastuspuistossa 12.11 klo 17.30. Alussa kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Matkailuyhdistys juhlii 60-vuotista historiaansa 24.11.2012 Valtionhotellissa.

Oletko käynyt katsomassa kuvia toiminnastamme täältä?